Zon,zee,strand

Hee, Afgelopen week weer veel meegemaakt en gezien...Ko tao was erg mooi en het Weer was ook goed, leuke mensen ontmoet! Wezen eten etc. 4 dagen lang op Strand gelegen, mooi uitzicht gezien! De nacht van 14 op 15 aug. De nachtboot meegemaakt!! Naar Ko phi phi! Daar was het ook heel gaaf, 2 dagen mooi weer gehad en lekker op het strand gelegen en door het stadje gelopen.... Gister ( vrijdag) boottocht gehad naar het beroemde Maya beach (film the beach opgenomen daar) heeeeele vette blauwe waterslang gezien.. Daarna hele hoop regen op de boot, bamboo beach gezien, en als laatste monkey beach.. Dat was echt grappig want ik had koekjes meegenomen ha! 2 Nederlanders ontmoet, wij met z'n 4e. Naar dat eiland, die legde de koekjes op een rots! Wij allemaal half uur wachten pff.. En toen plotseling gilde die Nederlandse vrouw het uit: aaaah een aap!!! Iedereen omkijken en jahoor mijn koekjes doen wonderen Hahaha, 4 apen aan de koekjes!! Volgende ochtend spullen gepakt en om 2 uur de boot naar Phuket. Daar bij het hotel aangekomen was er niemand, Deborah bellen. Is het hotel een dag gesloten grrrrrrr!!!!! Liepen we terug om te zoeken voor iets anders, bij een soort restaurant ( dachten we ) vragen, bleek hotel te zijn wat gerenoveerd werd en dicht was. Maaaaaaarrrrr ze waren zooo lief om een kamer voor ons klaar te maken, zodat we konden blijven. Jihoe! Super lieve mensen, s'avonds uitgenodigd te eten, super gezellig en lekker Thais eten.... Morgen laatste dag Thailand mensen........ Maandag Bali voor 2 weken! Tot snel, Xxxx Romee

Danielle

Hoi RO , wat maak jij een hoop mee !! Top !! Zou willen dat ik ff bij je zou kunnen komen kijken . Heel veel plezier en een knuffel van je tante ;-) X

oma jo

romee wat leuk die apen en verder veel plzier in bali xxx

Angela

Hoi Romee,

Wat een fantastische verhalen ! Wij zijn ook net terug van het strand bij Petten, maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met de Thaise stranden. veel plezier op Bali ! Groetjes, Angela (en de boys)

danielle

hoi Romee ! Nog 1 week en dan weer naar huis . Nog ff lekker genieten,leuke dingen zien en beleven. Veel plezier nog de komende week .Dikke knuffel van ons uit Zaandijk

Mam

Geniet jij nog maar even maar ik ben blij als het dinsdag is!!!
Dikke kus,
Mam