Bali

Heeee De laatste paar dagen nog even genieten!! Dat we aankwamen op Bali, met de taxi naar lovina beach, daar aangekomen, prima hotel, alleen de badkamer was heel vies en het stonk er verschrikkelijk.... S'avonds naar zonsondergang gekeken, heel mooi was dat! Verder gingen we met een Friesland boot ( echt uit Nederland ) dolfijnen spotten!!! Alleen geen dolfijn gezien pff.. Erg jammer maarja.. Verder heerlijk bij het zwembad gelegen, strand was niet bepaald lekker haha, zwart zand en erg vies! Na 4 dagen op lovina, zijn we naar ubud geweest en dat was erg mooi!! Prima accommodatie.. Fietstour was echt leuk. Eerst langs een koffie/ thee plantage , daarna naar een uitzicht punt op de batur vulkaan, 25 km gefietst langs rijstvelden en langs mensen, en op het einde bij een echte Balinees een heerlijke lunch gehad.. Zijn ook naar monkey forest geweest, erg lachen met die apen en heeeeeeel gaaf ! Heb 2 x een aap op m'n arm en hoofd gehad, ( filmpje volgt) en naar een dans show geweest... Nu in kuta/ seminyak , hier ook weer mooi, de zee is wel heftig met al die hoge golven..... Nu nog 5 nachten en dan zit het erop!!! Maandag 3 september vlieg ik half 4 balise tijd. Dinsdag 9.15 uur land ik op Nederlandse bodem! Het was een super ervaring en heb een hele en bijzondere reis gehad...... Tot in Nederland, Xxx Romee

Kim

Hey Ro, klinkt allemaal nog steeds als een fantastisch avontuur waar je heel lang op kan teren. Dinsdagavond zien we je dan wel op de tennisbaan?! Geniet nog van je laatste paar vakantiedagen. Tot snel! Grtz. Kim

Mart

09.15 uur? ik heb Joris ingeseind!

Susan Robert Beau en Pirett

Hoi Romee,

Tjee alweer bijna thuis, wat is dat snel gegaan. Geniet er nog even van. Leuk om de verhalen te lezen en alvast goede reis gewenst.

oma jo

romee het was ook voor ons heel bijzonder om via de website mee te genieten nog een paar nachtjes en wij wensen een fijne terugreis toe xx opa en oma