afgelopen week

heee,

afgelopen week zat ik in Ko Samet op het strand. het was een klein eilandje waar we zaten, van de organisatie kregen we geld mee om de week mee door te komen! maandag eenmaal aangekomen, snel bikini aan en een duik genomen in de zee!!!!s'avonds heerlijk aan op het strand gegeten en nog wat gedronken, dinsdag hele dag lekker niks gedaan en op het strand gelegen....de enige activiteit was op de banaan achter de boot..haha dikke lol met de meiden!!woensdag gingen we snorkelen, alleen helaas geen vis gezien.(erg jammer dus) s'avonds zaten we bij een bar, waar ze een vuurshow gaven.. heeeel gaaf, maar het zag er heel eng uit wat ze deden.. donderdag laatste dag op het eiland, want ik had met een meisje besloten vrijdag terug te gaan, omdat we verder niet zo veel te doen hadden daar! Deborah veilig aangekomen en we hebben elkaar gevonden...ticket naar Chiang Mai op zak ( wel met een hele tour/pakket erbij) dus vrijdag de hele avond/nacht in de nacht trein gezeten en geslapen..morgen (maandag 30 juli)naar Chiang Rai, dinsdag voor 3 dagen de jungle trekking en dan nog 1 nacht in Chiang Mai, 2 dagen Kanchanaburi en dan naar het zuiden voor 3 dagen naar Koh phangan....Week 5 is begonnen!!

xxx romee

Petra en Rene

Jeetje het gaat allemaal voorspoedig he? Meid, wat een genietmomentjes. Veel plezier met de trekking.
Knuf

Kim

Hey Ro, het klinkt allemaal goed hoor! En wat vliegt de tijd! Nou voorlopig nog ff verder genieten!

Laterz!!

De metzen

Hoi romee, wij zijn jaloers hoor over wat je allemaal meemaakt. Leuk om te lezen. Groetjes vanuit een warm zuid Frankrijk.