vertrek en aankomst bangkok

heee,
veilig en wel aangekomen in Bangkok!!! na een heeeeeele goede vlucht in de business klas
Laughing
zat ik daar!!! krijg ik plotseling de menukaart, hmmm voor,hoofd en nagerecht en wijn hahahaha!!! en een heerlijk ontbijt.
op Bangkok airport drukte van belang.... en gelukkig mn tas ook aangekomen
Laughing
hotel erg simpel maar oke om 1 nacht te overleven, half 9 de bus weer terug naar het vliegveld, vanaf daar de trein gepakt en naar de grote stad... het stinkt er enorm, heeeel veel arme mensen, kraampjes met eten, winkels met spullen TUK TUK wagentjes...met tanja in zo`n ding gezeten, voor 20 bath, 1uur rondrijden door bangkok was echt gaaf..... daarna op een geweldige rondvaart boot ( soort lange kano met dak) door de rivier gevaren, mooie plekken gezien. huizen die het net redden met een aantal palen.. foto`s volgen hahaha!!!1e dag voltooid. het is hier verder heeeeel warm en benauwd, af en toe zon en nu wat regen!!
Doei doei xx romee

Caro

jeeee Ro wat gaaf allemaal!!!

Mayra

Waaaauwww ik ben jaloers! Klinkt supergoed allemaal:D ik ben trots op je!!!

mart

geweldig Ro, zit je zo in een heel andere wereld! mooi begin van je reis!

Karin

Fijn Romee,goed aangekomen!! klinkt heerlijk allemaal!Geniet ervan!Veel plezier!

Oom oop

goed om te horen wat je allemaal doet daar ,

beau

Mooi dat je veilig aangekomen bent! Het is daar idd anders. Een goede reis verder en geniet er van!
Xoxo

oma jo en opa siem

wat gaaf romee om dat allemaal mee te maken wij vinden het onwijs leuk xx opa en oma

Renate

He Ro,
Je bent een topper!! En ik wacht op het volgende verslag! Leuk om je zo te volgen!!

Groetjes ons

De metzen

Hoi romee, luxe hoor zo'n reisje in de business classic. Hoop dat je hele reis een reis vol verrassingen is. We houden je in de gaten. Gr. Peter, Stien, Lars en Nyah

Robert en Susan

Hoi Romee,
Bangkok niet te onveilig maken met twee dames daar.
Fijn dat je goed aangekomen bent, geniet ervan, we volgen je.