Donderdag en vrijdag

Heeee iedereen,

Donderdag ochtend waren we naar een school geweest... was echt super gaaf om te zien!!! je kan daar ook zwemmen voor 50 bath ( iets meer dan 1euro) dan help je hun om eten te kopen voor de schoolkinderen. verschillende klassen gezien. elke keer moesten we onze schoenen uit doen! bij de kleinere kindjes was het ook erg leuk, dikke knuffels, en onze groep werd gesplitst zodat het minder druk werd!! de kindjes spraken engels tegen ons en we moesten ons zelf voorstellen. daarna moesten we lesgeven haha. beetje schrijven etc. daarna vroeg een jongetje: shall we play football?? ik zo: yes, come on!!!grote sticker werd er op mn shirt geplakt haha. daarna hatshoe ballonnen uitgedeeld in het lokaal... ze vonden het helemaal geweldig!! vrijdag bij de accomodatie gebleven, na lunch liepen lisa en ik een stukje en plotseling op afstand stak er een heeeeeeele grote leguaan van 2 meter de weg over!!helaas heb ik die niet op de foto kunnen nemen, binnen 5seconde was ie weg. maandag vertrekken we met 15 man naar Wang Thong voor het Olifantenproject. heb er heel veel zin in!!!! nieuwe foto's komen eraan. (deze pc is een beetje vervelend haha)

Tot snel xxxx

Je moeder

jee leuk allemaal!! xx

Rosa Bark

heej ro,

echt super leuke verhalen allemaal!! ik blijf je volgen, geniet ervan meid!!

xx

Eugene

Wij gaan je volgen, als je dit leuk vind.
Wij, Eugene, Yvette, Sen (13)en Isha(11) gaan over 3 weken naar Thailand.
Meer dan 20 jaar geleden zijn we al eens in Thailang geweest als packpackers maar nu dus met kids.
We zoeken o.a. nog een leuk plekje om te verblijven in Bangkok.
We zijn natuurlijk een gezin. Zoeken een goed en goedkoop hotel, beetje backpack maar ook iets van comfort (wellicht zwembad) o.i.d.
Kom je leuke dingen tegen en je denkt dat zou ik nou ook doen als ik een klein gezin heb. Schroom je niet en meld het.

Hopelijk zien we er nog wat van terug,
groet Eugène

Mart

Juf Ro, lachen hoor!

oma jo

ro ik geniet van de foto;sen de stukjes die je schrijft dus ga zo door en geniet er van xx oma jo

Susan

Ro, we zijn trots op je, waauw dit neemt niemand je meer af. Gewoon blijven genieten hoor...