olifanten

heee
nou we zijn maandag veilig aangekomen in wang thong...rietenhuisjes als accomodatie ha! heel basic. maar het is te doen!!! maandag rond 4uur gingen we dan hoor....naar de olifanten!!! echt zoooo gaaaf. na 20 minuten kijken, aanraken etc. mochten we erop zitten! nog leuker, maar heel spannend. daarna gingen we naar een grand hotel/resort waar we mochten douchen en gingen eten, echt heerlijk!! dinsdag ook weer naar de olifanten, en een tocht gemaakt door het bos, 3 kleine olifantjes er achter aan lopen hahaha echt lief!!daarna eten geven, water geven ( een tuinslang in hun slurf doen hahahah) en wassen!! terug richting accomodatie zagen we een heeeele grote slang ( we denken een combra) even met zn allen wat drinken en iedereen ging slapen. in het huisje heeft iedereen zn eigen bed met klamboe, en dat is daar wel erg fijn! verder valt het een beetje tegen met het programma, want we zitten verder alleen bij die beesten en doen alleen maar het zelfde, erg jammer!!! dus om dit 2 weken te doen.hmmmm nee! lisa en ik hebben ons programma om gegooid, en gaan we volgende week fietstour doen...naar bangkok fietsen!!vandaag ook weer bij de olifanten en daarna nog even naar een waterval geweest, nu gelukkig iets vrijetijd gehad, naar een heeel groot shopping centrum. morgen gaan we zwemmen met de olifanten en na de lunch gaan we met een klein groepje raften jihoeee. de week gaat echt super snel voorbij!!
dikke kus, en tot snel

Caro

Wel gaaf maar ook goed dat jullie omboeken!
Zo zie je nog meer...
Dikke kus mam

Mart

Mooie foto's Ro, Gr. Pap

beau

echt super gaaf om te horen!!!

Angela

Hoi Romee, Wat ziet het er allemaal mooi uit ! De olifanten zien er spectaculair uit, spuiten zie niet terug als je ze wategeeft met de tuinslang ? Leuk om te gaan fietsen, zeg ! Geniet ervan, en ook knuffels van Michel, Jelle, Niels en Bart natuurlijk ! Groetjes, Angela.

omajo

ro het is echt genieten he mijn email is jovanhouts@hotmail.com xx oma

Petra en Rene

Jammer dat het programma tegenvalt. Je hebt er toch voor betaald, mag je ze wel verzorgen dan? Wassen bv?
Wel leuk dat je het naar je zin hebt meid. AZo zie je maar dat het altijd anders loopt dan je denkt. Knuf Peet en Rene