fietstour


daar ben ik weer,
zitten nu in Wang Nam Kieo, voor een fietstour.... we hebben maandag even geoefend en het was heeel zwaar!!!! we hebben mountenbike's. maar in Thaise maatjes hahaha, dus voor mij veel te klein. hele mooie accomodatie! en een warme douche jeeeeeej..Dinsdag gingen we met zn allen fietsen met 43 graden..... het was enorm zwaar, stijle heuvels.. dus na een half uur fietsen stopte ik er mee omdat ik drijf nat was van het zweet. Bij een National Park geweest wat niet heel veel voorstelde, lunch is dan wel heerlijk.. het is echt een super mooi gebied hier, veeel mooier dan Singburi! veel meer natuur, onze cordinator spreekt bijna geen engels dus dat is heel vervelend...en we maken er zelf een feestje van hahahaha. zijn gister ook nog naar een soort markt geweest wat heel leuk was, vandaag zouden we gaan zwemmen bij een waterval, maar bij de eerste zijn er maar 5 doorgelopen naar beneden, en werd ik helemaal lek geprikt door de muggen ( 6 bulden op elk been) was niet heel byzonder, en konden helaas niet zwemmen...niks voor niks dat rot end gelopen door monder en stijle paden!!! en die 2e was wel mooier maar konden we weer niet zwemmen..pffff iedereen werd gek!!!door naar een andere waterval 30 min rijden. ( in een truck waar je in de achterbak zit) kwamen we in de file, stond er eeen auto in de brand!!moesten we omkeren en konden we fijn niet zwemmen. dus net maar geluncht en zo Thaise massage jeeeej :):):):):):):)
Tot snel,
Xxx romee

Reacties

Reacties

Mam

Je maakt wel wat mee zeg...! Super hoor.
Dikke kus
Mam

Mart

Jammer dat je niet kon zwemmen! Wel spannend allemaal! Gr. Xx

Mirjam en Maarten

Mooie verhalen Ro... Je rooit wel daar :-)

In een herfstachtig Nederland is het leuk beetje mee te reizen in Thailand.

Liefs
M&M, B&A

Petra en Rene

Wat een aaneenschakeling van avonturen he Ro?
Toppie dat je het naar je zin hebt meid.
Knuf van ons

Chris Daan Yara en max

Hoi Romee !! Ondanks zware fietstocht , muggenbulten en file vermaak jij je volgens mij prima :-) Leuk om je verhalen te lezen ! Veel plezier . Dikke kus van ons

Melissa

Hee Ro,
Volgens mij doe je alleen maar leuke dingen daar in Thailand!!:D
Stiekem ben ik wel een beetje jaloers. Spreek je snel weer en geniet er lekker van..

Dikke kus

Melis

jovhouts@hotmail.com

hoi ro leuk om weer te lezen wat je allemaal meemaakt
en wij worden hier niet nat van van het zweet maar van
de regen dikke kus van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active